دکتر خسروی :
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

هجمه رسانه های حامی دولت بر علیه نمایندگان و مجلس به ضرر وزارت علوم است/ فردا اگر فرجی دانا تندروی کند و برخوردهای شکننده داشته باشد قطعا حذف خواهد شد

نماینده مردم شریف تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نحوه برخورد و تدبیر وزیر علوم در جلسه استیضاح فردا تعیین کننده است، گفت: اگر رفتار فرجی دانا باعث حساسیت بیشتر نمایندگان مجلس و خدشه به اصول و ارزشها شود، قطعا حذف خواهد شد.

دکتر ابوالقاسم خسروی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، اظهار کرد: استیضاح و سئوال از وزیران، طبق قانون اساسی حق مجلس و نمایندگان ملت است و در دولت های مختلف این مسئله پیش آمده است.269637_529

وی افزود: دولت یازدهم پس از کسب آرای مردم در انتخابات، می بایست در معرفی کابینه، اعتدال، تدبیر و امید را که در شعارهای انتخاباتی مطرح کرده بود، رعایت می کرد و مجلس نیز خصوصا بر روی وزارتخانه هایی که متولی فرهنگ هستند مثل آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و فرهنگ و ارشاد اسلامی حسایست و نگاه ویژه ای داشت.

وی ادامه داد: پس از رای اعتماد نمایندگان ملت به فرجی دانا به عنوان وزیر علوم، ایشان در جلسه معارفه اعلام کرد که به اعتدال پایبند خواهد بود و تنش ها و تفکرات سیاسی را در محیط های دانشگاهی وارد نخواهد کرد اما عملا با انتخاب ۲ نفر از معاونینش از میان کسانی که مجلس به آنها رای اعتماد نداده بود، حساسیت نمایندگان مجلس را برانگیخت و حرف خود را نقض کرد.

خسروی گفت: نمایندگان موافق استیضاح وزیر علوم معتقد هستند انتصابات فرجی دانا در وزارت علوم سیاسی است و با رویکرد اعتدال دولت هماهنگی ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: در شرایط فعلی که کشور و مردم با انواع مشکلات معیشتی، تورم، تحریم و بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می کنند بهتر است دولت از مسائلی که باعث ایجاد حاشیه می شود پرهیز کند تا به این ترتیب، از صرف وقت ارزشمند نمایندگان مجلس صرف به مسائلی که اولویت اصلی مردم و کشور و به نفع مجلس و دولت نیست جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه عزل و نصب ها در وزارت علوم تنش زاست خاطر نشان کرد: در این دولت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام نیروهایی را که به عنوان رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به شورای انقلاب فرهنگی معرفی کرده است رای کامل آورده اند و در این وزارتخانه هیچ گونه تنش سیاسی نداریم و عملکرد مثبت آقای هاشمی باعث رضایتمندی مردم و ارتقاء جایگاه دولت در نظام شده است اما افرادی که تاکنون فرحی دانا معرفی کرده است رای لازم را نیاورده اند در حالی که وزیر علوم نیز در همین دولت خدمت می‌کند و اعضای شورای انقلاب فرهنگی نیز همان اعضا هستند.

خسروی افزود: برخی رسانه های حامی دولت اصلاحات، با هدف ایجاد تنش بین مجلس و وزارت علوم، کارهای تحریک آمیز انجام می دهند، هجمه این رسانه ها به مجلس به ضرر وزیر علوم است و آنها قصد صدمه زدن به فرجی دانا را دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر فرجی دانا در جلسه استیضاح فردا، رای اعتماد نمایندگان را جلب نکند و حذف شود، انتظار می رود که دکتر روحانی در اسرع وقت، فردی شایسته، عالم، دانشمند، معتدل، معتقد به اصول و ارزش های اسلامی، کاردان و با تجربه و از بدنه وزارت علوم را جهت تصدی این پست به مجلس معرفی کند.





تاریخ: پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 469
بازدید کل : 110208
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت